Pomoc w Silniku Vallheru
Skarbnica wiedzy o Vallheru
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Pomoc w Silniku Vallheru Strona Główna
->
FAQ
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Vallheru
----------------
FAQ
Instalacja
Download
Pytania i Problemy
Servery
----------------
Darmowe Servery
Płatne Servery
Wasze Gry
Reklama
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gala
Wysłany: Nie 18:56, 12 Lis 2006
Temat postu: Szybka rejstracja
Autor Artykułu Ender
Plik do edycj
-register.php
...w 0.7 kod wygląda tak:
Kod:
Kod:
$aktw = rand(1,10000000);
$data = date("y-m-d");
$ip = $HTTP_SERVER_VARS['REMOTE_ADDR'];
$message = "Witaj w ".$gamename.". Twój link aktywacyjny to: ".$gameadress."/aktywacja.php?kod=".$aktw." Życzę miłej zabawy w ".$gamename.". Thindil";
$adress = $_POST['email'];
$subject = "Rejestracja na ".$gamename;
require_once('mailer/mailerconfig.php');
if (!$mail -> Send()) {
error("Wiadomo¶ć nie została wysłana. Bł±d:
".$mail -> ErrorInfo);
}
$db -> Execute("INSERT INTO aktywacja (user, email, pass, refs, aktyw, data, ip) VALUES('".$_POST['user']."','".$_POST['email']."',MD5('".$_POST['pass']."'),".$ref.",".$aktw.",'".$data."','".$ip."')") or die("Nie mogę zarejestrować.");
...i należy go zamienić na:
Kod:
Kod:
$db -> Execute("INSERT INTO players (user, email, pass, refs, ip) VALUES('".$_POST['user']."','".$_POST['email']."',MD5('".$_POST['pass']."'),".$ref.",'".$HTTP_SERVER_VARS['REMOTE_ADDR']."')") or die("Nie mogę zarejestrować.");
...w wersji 1.0rc2 natomiast, kod wygląda tak:
Kod:
Kod:
$aktw = rand(1,10000000);
$data = date("y-m-d");
$strDate = $db -> DBDate($data);
$ip = $HTTP_SERVER_VARS['REMOTE_ADDR'];
$message = WELCOME_TO." ".$gamename.YOUR_LINK." ".$gameadress.ACTIV_LINK.$aktw.NICE_PLAYING." ".$gamename.". ".$adminname;
$adress = $_POST['email'];
$subject = SUBJECT." ".$gamename;
require_once('mailer/mailerconfig.php');
if (!$mail -> Send())
{
$smarty -> assign("Error", EMAIL_ERROR.$mail -> ErrorInfo);
$smarty -> display('error.tpl');
exit;
}
$strPass = MD5($_POST['pass']);
$db -> Execute("INSERT INTO aktywacja (user, email, pass, refs, aktyw, data, ip, lang) VALUES(".$strUser.", ".$strEmail.", '".$strPass."', ".$ref.", ".$aktw.", ".$strDate." , '".$ip."' ,'".$_POST['lang']."')") or die($db -> ErrorMsg());
...a powinien:
Kod:
Kod:
$db -> Execute("INSERT INTO players (user, email, pass, refs, ip, lang) VALUES(".$strUser.", ".$strEmail.", '".MD5($_POST['pass'])."', ".$ref.", '".$HTTP_SERVER_VARS['REMOTE_ADDR']."' ,'".$_POST['lang']."')") or die($db -> ErrorMsg());
Ender napisał:
Cytat:
No, skoro już wiemy jak wyrzucić mailera z rejestracji to teraz czas na parę pierdółek od strony wad i zalet.
Zalety:
- szybsza rejestracja
- mniejsza ilość tabel w bazie danych (bo tabelę "aktywacja" można usunąć)
Wady:
- możliwość rejestrowania się przez boty (token jest rozwiązaniem... ej, bez takich! pisać wam go nie będę - chyba kpisz!)
- możliwość nabijania kont (zostanie jedynie sprawdzanie poprawności składniowej maila, czyli
a@a.pl
można wpisać i zarejestruje)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin